נתניהו לתקשורת הזרה: כן למינוי דרעי, לא לפיטורי מיארה

אתר קול חי No Comments on נתניהו לתקשורת הזרה: כן למינוי דרעי, לא לפיטורי מיארה

ראש הממשלה נתניהו אמר בראיונות לכלי תקשורת זרים כי הוא מצפה שדרעי ימונה לשר אם צמצום עילת הסבירות יישאר על כנו. הוא הבהיר כי אין בכוונתו לפטר את היועצת המשפטית לממשלה

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הלילה לכמה כלי תקשורת אמריקנים על רקע העברת החוק לצמצום עילת הסבירות.

בראיון לרשת CNN אמר נתניהו, כי קיימת הגזמה משמעותית בתגובה לחקיקת הרפורמה המשפטית ונמנע מלהשיב לשאלה אם יכבד את פסיקת בג"ץ במידה ויחליט לפסול את צמצום עילת הסבירות. "אנחנו לא מנסים להחליש את בית המשפט העליון, אלא להחזיר את האיזון", אמר נתניהו. "אנחנו רוצים בית משפט עצמאי אבל לא כל יכול. אני מבין את החששות שיש לחלק מהאזרחים ואינני מזלזל בהם – אך ישראל הייתה ותישאר דמוקרטית.

על היחסים בין שתי המדינות אמר נתניהו: "היחסים בין ממשל ביידן לממשלת ישראל נותרו חזקים. שתי המדינות מעוניינות לעצור את איראן ולקדם את השלום. אני חושב שהמטרות הללו ניתנות להשגה והן יושגו יחד בשיתוף בין ישראל לארה"ב".

בראיון לכלי תקשורת אמריקני נוסף התייחס נתניהו לאפשרות למינויו המחודש של יו"ר ש"ס אריה דרעי לשר בעקבות העברת החוק לצמצום עילת הסבירות: "אם החוק יישאר על כנו אני מצפה שזה יקרה". עוד הצהיר נתניהו, כי אין בכוונתו לפטר את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה.



0 תגובות